Bez kategorii

Wprowadzenie do….dziennika

Kochani czytelnicy,

chciałaby Was serdecznie powitać na moim blogu. Jak można wywnioskować z tytułu rzecz tyczy się języków. Uwielbiam je. Jedyne wątpliwości, które mnie nachodzą są związane z terminem „poliglotka”. Od kiedy pamiętam miałam z tym problem. Co prawda mówię w kilku językach obcych. Jednak zawsze nurtowało mnie pytanie od jakiego momentu możemy mówić o kimś, że jest poliglotą…. i jakim poziomem znajomości języka musi się taka osoba wykazać. Dlatego też obawiam się nadać sobie to miano….

Celem bloga jest promocja różnych języków obcych oraz przedstawienie różnych informacji interesujących osoby pragnące się nauczyć danego języka. Przy czym postaram się tutaj umieszczać także zagadnienia związane z językami, których się dopiero uczę lub znam na niższym poziomie zaawansowania. Chciałabym, aby zamieszczone informacje były jak najbardziej przydatne i interesujące.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zachęcam do pozostania ze mną….

Agnieszka
2 myśli na temat “Wprowadzenie do….dziennika

  1. Dziękuję za odwiedziny. Chciałam pisać coś o językach ogólnie… po polsku, dlatego zdecydowałam się założyć tego bloga. Nie chcę mieszać opisywać innych języków na blogu portugalskim. A tak lubię podejmować się nauki nowych, że nie mogłam się oprzeć. Poza tym mam nadzieję, że komuś się ta pisanina przyda 🙂

    Polubienie

Skomentuj

