hiszpański · ogólne

Postępy językowe

Kochani,

Bardzo chciałabym pisać częściej i poruszać tematy, które pomogłyby Wam w nauce języków obcych. A czasami prowokowały do dyskusji. Niestety ostatnio brakuje mi czasu na publikowanie nowych wpisów na blogu. 

Nie oznacza to oczywiście, że zakończyłam swoja przygodę z językami obcymi. Nadal rozwijam swoje umiejętności w przypadku tych, które już znam. Kontynuuję również naukę hiszpańskiego, którą rozpoczęłam w grudniu. Jak na razie jestem zadowolona z rezultatów, a język bardzo mi się podoba. Czasami chciałabym już umieć więcej…. ale nauka wymaga cierpliwości. Nie da się wskoczyć od razu na wysoki poziom


Zachęcam Was do wpisywania w komentarzach, jakie macie plany językowe lub jakie są Wasze ulubione języki obce i dlaczego zdecydowaliście się na taki, a nie inny wybór. Mam nadzieję, że dzięki tamu powstanie ciekawa dyskusja językowa.

Skomentuj

