Bez kategorii

Gazetka językowa

Miło mi ogłosić, iż udało mi się dopracować pierwszy numer gazetki językowej. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Poniżej zamieszczam, małą próbkę.

wstęplit1lit2

Jeżeli jesteście zainteresowani pełną wersją, to możecie ją pobrać tutaj .

P. S Wszelkie opinie i uwagi są mile widziane.

2 myśli na temat “Gazetka językowa

  1. Osobiście zmienilbym tło tej gazetki bo trochę utrudnia czytanie. Reszta super i nie zgodzę się że portugalski jest mało popularny. Po prostu ludzie w Polsce go jeszcze nie odkryli 😝

    Polubione przez 1 osoba

    1. Tak, też zastanawiałam się nad zmianą tła. Rzeczywiście całość może być mało czytelna. Dlatego wprowadziłam pewne modyfikacje i teraz gazetka jest bardziej czytelna (można ją pobrać pod dotychczasowym linkiem, już w nowej wersji).

      Polubienie

Skomentuj

